ՍԱՀՄԱՆԱԴՐԱԿԱՆ ԿԱՐԳԻ ԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԸ. ՄԱՍ Ե
Դատական հայցի հիմք
Ե
Հանցագործության հետևանքները չեն կարող առաջացնել իրավունքներ (ex injuria non oritur jus
Որակաչափություն Հայաստանի համար/Հայկական քաղաքակրթության պետական, օրենսդիր, գործադիր, մարզային, քաղաքային, դատական իշխանությունների, սփյուռքի և արդյունաբերական կառույցների (մարմինների), լրատվամիջոցների (հաղորդակցության) որակական չափանիշները.ԵվՀայաստանի ներդրումային ատլասն ու երկրի նորարարական նախագծերի փաթեթը Ուսումնասիրելով Հայաստանի անցած ճանապարհն ու ճակատագիրը՝ մենք համոզվում ենք, որ հայ ժողովրդին մնում է միայն մեկ փրկություն՝ արմատական որակական փոփոխություն հասարակության բոլոր ոլորտներում, առաջին հերթին՝ տնտեսական, քաղաքական և սոցիալական։ Որովհետև քանակական ուղիները տուժել են, բացահայտվել և հնացել են իրենց վերջին օրերին: Հայոց ցեղասպանությունից և մշակութային մեծագույն ցեղասպանությունից հետո ոչ ոք ոչ մեկին իրավունք չի տվել գողանալու Լենին-Աթաթուրք դաշնագրի ստեղծած գույքը՝ Հայկական ԽՍՀ կոչվող ռեզերվացիայում՝ տեղացի և արտասահմանյան հայերի ուժերով 80 տարի շարունակ։ Բոլշևիկյան իշխանության փլուզումից հետո բոլոր կառավարիչները կենդանաբանական այգու օլիգարխների իրենց ազնվությամբ ոչ միայն Հայաստանի Հանրապետությունից հեռացրին սփյուռքի հայերին, այլև երկրի ողջ ունեցվածքը փոխանցեցին կառավարության օպերատիվ կառավարմանը։ Հայաստանի քաղաքացիներին սեփականությունից զրկելով՝ բեմադրվեց Հայոց սպիտակ ցեղասպանություն՝ շուրջ 1,5 միլիոն քաղաքացի ստիպված է եղել լքել հանրապետությունը։ Կակիստոկրատներ (անգլ. Kakistocracy հին գր. kakiotoc «վատագույն») - կառավարման համակարգ, որը ղեկավարվում է վատագույն, ամենաքիչ որակավորում ունեցող և ամենաանբարեխիղճ քաղաքացիների կողմից, որը Հայաստանում իշխանության է եկել կեղծ գունավոր հեղափոխության միջոցով։ Կակիստոկրատիայի հետ սերտորեն կապված է Մերիտոցիդ հասկացությունը՝ հասարակության լավագույն ուժերի նպատակային ոչնչացումը: Նրանք նաև կտրեցին երկրի բյուջեն իրենց ստեղծած կեղծ ֆոնդերի միջոցով։ Այս ամբողջ 33 տարիների ընթացքում հայկական սփյուռքը դարձել է Հայաստանի իշխող կլանների կոչ, երկրների քաղաքացիները ծայրահեղ աղքատացել են, իսկ նրանց կյանքը, ազատ տեղաշարժի հիմնական իրավունքը հասցվել է քաղաքային կոյուղու մակարդակի: Բոլոր մակարդակների իշխանությունների այս բոլոր գործողությունները կամ անգործությունները գտնվում են Հայկական քաղաքակրթության տրիբունալի հայցի ներքո:Փրկության այս ճանապարհին մեզ կենսականորեն անհրաժեշտ է որակաչափությունը՝ որպես համաշխարհային առաջադեմ պրակտիկաների կողմից կիրառվող տնտեսական մեթոդաբանության անբաժանելի մաս: Պահանջարկված է
I.
Պետական կառույցների ստեղծումը, պետության ու ժողովրդի կառավարումը ոչ միայն գիտություն է, այլև՝ շատ բարդ գիտություն։ Այդ մասին են վկայում դեռևս ք․ծ․ա․ I հազ․ Չինաստանից, Հնդկաստանից, Միջագետքից, Հունաստանից, Հռոմից մեզ հասած ու պետության կառավարմանը նվիրված տրակտատները և այդ ասպարեզում մինչ օրս կատարվող հետազոտությունները։
Հին հեղինակների աշխատանքներում նաև երկու կարևոր հարցեր են շեշտվում․
- Պետության կառավարումը բազմապարամետրիկ խնդիր է և երկու տարբեր ժողովուրդների նույն մեթոդներով հնարավոր չէ արդյունավետ կառավարել։ Այն, ինչ մեկի համար բարիք է, մյուսի համար կարող է դառնալ չարիք։ Ամեն ժողովրդի համար, կախված նրա խառնվածքից, ապրելակերպից, մշակույթից և այլ պարամետրերից, պիտի մշակվի նրա կառավարման առանձնահատուկ համակարգը։
- Պետության կառավարիչները ոչ միայն պիտի տիրապետեն կառավարման գիտելիքներին, այլ նաև պիտի լինեն իմաստուն։ Պետության ապագա կառավարիչը, սկսած մանկական տարիքից, հատուկ ուսուցում էր ստանում։
Մեր ժամանակներում աշխարհի հզորները ոչ մի միջոց չեն խնայում, որպեսզի բոլորին պարտադրեն կառավարման իրենց մշակած մեթոդները և գլոբալիզացման ճանապարհով ողջ աշխարհը մտցնեն մեկ համակարգի մեջ։ Սրա նպատակն է ջնջել ազգային ինքնության ցանկացած դրսևորում և աշխարհում ստեղծել սպառողի հոգեբանություն կրող միասնական սոցիալ-մշակութային միջավայր։
Անկախություն ձեռք բերելուց սկսած այդ պարտադրանքը կիրառվել է նաև Հայաստանի նկատմամբ և Հայաստանը հիմնականում հլու հնազանդ ենթարկվել է այդ պարտադրանքներին։ Մենք ականատես ենք լինում, թե օտարի թելադրած օրենքներն ինչպես են ախտահարում մեր հասարակությանը։
Դրանից առաջ, 70 տարի ապրել ենք կոմունիստական կառավարման համակարգում, ավելի առաջ՝ դարերի ընթացքում կրել ենք ցարական Ռուսաստանի, Օսմանյան կայսրության, Պարսկաստանի, Արաբական խալիֆաթի, մոնղոլ-թաթարական, Բյուզանդական, Հռոմեական, Ասորական և այլ կառավարման բեռը և յուրացրել օտարի պարտադրած բազմաթիվ ախտեր։
Մեր ազգային մարմնի վրա դարերի ընթացքում կուտակված այս ախտերի առաջացրած խոցերն այսօր շատ ցայտուն են դրսևորվում։ Դրանց գոյությամբ են պայմանավորված այն խոչընդոտները, որոնք արգելակում են Հայաստանի արդյունավետ կառավարումն ու զարգացումը։ Օտարի օրենքներով ապրելն անբնական է և չարիքի աղբյուր։
Հայաստանի իշխանությունները որքան շուտ ձեռնամուխ լինեն կառավարման Հայկական Համակարգի ստեղծմանը, այնքան կհեշտանա արտաքին ճնշումներին ու ազդեցություններին դիմագրավելը, ճկուն կդառնա Հայաստանի արտաքին քաղաքականությունը, կնպաստի ներգաղթին, կզարգանա տնտեսությունը, կվերանա ժողովրդի մասնատվածությունը։
որպեսզի՝Հայկական քաղաքակրթության պետական՝ օրենսդիր, գործադիր, դատական իշխանությունների որակական չափանիշներով վարվող հասարակական-քաղաքական կյանքը՝ Ֆրանսիայի V Հանրապետության սահմանադրական օրենքի հիման վրա. Համուրաբիի օրենքները ընդունվել են 46 տարի շուտ, քան Հուստինիանոսի օրենսգիրքը (ք.ծ. 488 թ.)՝ հայկական առաջին Սահմանադրությունը, որը դրեց քաղաքացիական իրավունքի հիմքը Եվրոպայում և նրա սահմաններից դուրս. Ինչը դարձավ Կիլիկյան Իշխանության պետականության և ծովահենական իրավունքի հիմքը՝ միջազգային իրավունքի մաս, որը թույլ տվեց Կիլիկյան Իշխանության քաղաքացիներին դառնալ ստեղծող և արտադրող, մինչդեռ այնպիսի ծովային ուժեր, ինչպիսիք են Վենետիկն ու Ջենովան, ներմուծում էին հումք և օտար ապրանքներ բոլորից։ Հին աշխարհի վրայով Կիլիկիան իր պատրաստի արտադրանքը արտահանում էր այլ երկրներ. որը հիմք է հանդիսացել մայրցամաքային Եվրոպայի առաջին դեմոկրատական սահմանադրության (Լեհաստանում Սիգիզմունդ Օգոստոս թագավորի օրոք) Սպարապետ Սմբատի օրենսգիրքը, Ս. Ֆրանսիական հեղափոխության մարդու և քաղաքացու հռչակագիրը (1789) 16 տարով, Լեհաստանի Սահմանադրությունը (1791) 18 տարի, Լուսավորության դարաշրջանի սահմանադրությունը Ազատ Հայաստանի համար Շահամիր Շահամիրյանի «Որգայթ փառաց» և «Նշավակ» ( 1773) և այլն;Որպեսզի այս չափորոշիչները լինեն ամբողջական և արտացոլեն համապարփակ հայ իրականությունը, ցանկալի է, որ տեսական մեկնաբանությունները հիմնավորվեն ճարտարապետության, շինարարության, տնտեսագիտության, գիտության, կրթության, լուսավորության, առողջապահության, ռազմական գործերի, հանրային սննդի, մշակույթի և արվեստի գործնական օրինակներով։ 1. սոցիալ-տնտեսական զարգացումն արտահայտվել է խելացի տնտեսության որակական ցուցանիշներով։ Ցիկլեր և ճգնաժամեր - հիմնված տնտեսագիտության մեջ ցիկլային հետազոտությունների ռուսական և համաշխարհային ավանդույթների առաջատար ներկայացուցիչներից մեկի, Սևրի խաղաղության մասնակից, Սորբոնի համալսարանի պրոֆեսոր Մենթոր Աբրահամի Բունիաթյանի աշխատությունների վրա. 2. տնտեսագիտության, ձեռնարկատիրության և կյանքի բոլոր տեսակներն ու ոլորտներն ունեին իրենց չափանիշները. 3. Հայոց ցեղասպանության հետևանքների, հատկապես մտավոր սեփականության և ոչ նյութական արժեքների (տարածք, բնակելի տարածք, բանահյուսություն, ժառանգություն, ընտանեկան արժեքներ և ազգային ավանդույթներ) կորստի գնահատումն իրականացվել է որակապես։ Այնուհետև ոչ միայն համաշխարհային հանրությունը, այլև թուրքական հասարակությունը` ի դեմս խորհրդարանի և նախագահի աշխատակազմի, չի կարող անգամ ամենաչնչին սխալ հարց բարձրացնել, և դա հայ ժողովրդի ազգային անվտանգության խնդիր է։