Image

ՍԱՀՄԱՆԱԴՐԱԿԱՆ ԿԱՐԳԻ ԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԸ. ՄԱՍ Է

Դատական հայցի հիմք

Է

Հանցագործության հետևանքները չեն կարող առաջացնել իրավունքներ (ex injuria non oritur jus

 

Իշխանության եկած չորս էլիտաները չեն ցանկանում պահպանել հայկական պետությունը, քանի որ բոլորն անցնելու են Հայկական քաղաքակրթության տրիբունալի դատավճռով։  11. Շարժման ՇՏԱՊ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ                Ապօրինի դասալիքը, երկրի <<Գերագույն գլխավոր հրամանատար>>, կիսակիրթ Նիկոլն իր քակիստոկրատների ու սորոսիկների թիմով, ուղղակի անհարգալից  ձեւով մերժեց ժողովրդի ուղիղ երկխոսության պահանջը, իր մամուլի քարտուղարի միջոցով հրապարակավ իրեն հայտարարեց ծաղրածու թագավոր. Քանի որ հանրահավաքների արդյունքներով ռեզերվացիայի անօրինական կառավարման ղեկավարի հրաժարականի հարցը տեղափոխվում է խորհրդարան, սա փակուղի է, այսինքն. Ազգային ժողովում վարչապետի իմփիչմենթի հարցի նախաձեռնումը, քննարկումն ու լուծումը երկարաժամկետ և անլուծելի գործողություն է՝ կապված խորհրդարանում իշխող կուսակցության իրական +- 20 ձայների դեմ ընդդեմ ընդդիմության ձայների։            Անհրաժեշտ է, ելնելով 1990 թվականի օգոստոսի 23-ի Հայաստանի Հանրապետության Անկախության հռչակագրի թիվ 1 իրավաքաղաքական փաստաթղթում ամրագրված ազատ կամարտահայտման իրավունքից և հայ ազգի իրավունքներից,  հանրահավաքը պահանջում է.               1. Գլխավոր դատախազից՝ անհապաղ ստորագրել սանկցիա Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ղեկավարի (հնարավոր է նաև երկրի Սահմանադրության բոլոր երաշխավորների) կալանավորման համար՝ հայոց պետականության հիմնարար սկզբունքների և ամրագրված ազգային նպատակների խախտման համար։ Հայաստանի Հանրապետության Անկախության հռչակագրի և Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության խախտումները հանգեցրել են ՀՀ ինքնիշխանության և տարածքային ամբողջականության խախտման.               Սահմանադրական իրավունքի հիման վրա ժողովուրդը ունի հանրահավաքի իրավունքը, քանի որ 2018 թվականի մայիսից երկրի տարածքային ամբողջականությունը խախտվել է: Եթե ​​Սահմանադրության գոնե մեկ կետ խախտվել է, ապա երկրի Սահմանադրության մյուս կետերն ուժի մեջ չեն։ Քանի որ ո՛չ ՀՀ նախագահը, ո՛չ երկրի վարչապետը, ո՛չ խորհրդարանը, ո՛չ երկրի դատախազը և ո՛չ էլ ՀՀ Սահմանադրական դատարանը չեն վերականգնել երկրի հիմնական օրենքը,  նրանց բոլոր գործողությունները կամ անգործությունը քրեորեն պատժելի են, ժողովուրդն իրավունք ունի վերականգնելու երկրի սահմանադրական կարգը.               2. իրավապահ, անվտանգության, հսկիչ և վերահսկող կառույցներից հրապարակայնորեն, ժողովրդի հետ միասին, երկրի հռչակագիրը և Հայաստանի Հանրապետության հիմնական օրենքը խախտողներին ուղեկցել ուղղիչ հիմնարկներ.3. Հայաստանի Հանրապետության Անկախության հռչակագրի երրորդ պարբերության համաձայն՝ ձևավորել ժամանակավոր Խորհրդարան, որը 1990 թվականի ընտրությունների վերաբերյալ գործող օրենսդրությամբ մեկ ամսում կազմակերպելու և իրականացնելու է Գերագույն խորհրդի ընտրություններ.                Արցախի վերաբերյալ 2020 թվականի նոյեմբերի 9-ի անարդարացի եռակողմ հայտարարության և հայ ժողովրդի անելիքների վերաբերյալ...9/11 նոյեմբերի 2020 թՄեկ տարի անց. Արցախի վերաբերյալ 2020 թվականի նոյեմբերի 9-ի անարդարացի եռակողմ հայտարարության աննշանության և նոր ագրեսիայի սպառնալիքը կանխելու հայ ժողովրդի առաջադրանքի մասին.(Արևմտյան Հայաստանի Ազգային ժողովի (Խորհրդարանի) պատգամավորների՝ իրավաբանների, պատմաբանների, տնտեսագետների, քաղաքագետների, լրագրողների, մշակութային գործիչների և զինվորականների, հայագետների միջազգային փորձագիտական ​​իրավական համայնքի անդամների, Եվրոպայի, Հայաստանի և Ռուսաստանի ցեղասպանագետների և մարդաբանների հայտարարությունը.)               2020 թվականի նոյեմբերի 9-ին արցախյան հիմնախնդրի վերաբերյալ եռակողմ հայտարարության ստորագրումից տարիներ են անցել, և արդեն հնարավոր է գնահատել այն և ավելի հստակ վերլուծել։ 2020 թվականի նոյեմբերի 10-ի մեր հայտարարության բոլոր դրույթները հաստատվել են։               Մենք միանշանակ դիտարկում ենք հրադադարը և Ադրբեջանի Հանրապետության 44-օրյա ռազմական ագրեսիայի ավարտը Թուրքիայի և Սիրիայից և Լիբիայից միջազգային իսլամական ահաբեկիչների անմիջական մասնակցությամբ, Իսրայելի, Պակիստանի և այլ երկրների մեղսակցությունը ընդդեմ Արցախի Հանրապետության (Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետություն)                2020 թվականի նոյեմբերի 10-ի մեր հայտարարության մեջ մենք արդարացիորեն և ճշմարտացիորեն մատնանշել ենք Արցախի հարցում 2020 թվականի նոյեմբերի 9-ի եռակողմ հայտարարության աննշանությունը, անօրինականությունն ու անարդարությունը, որը ստորագրվել է Հայաստանի դեմ ագրեսորի պարտադրանքով, որտեղ փաստացի անտեսվեց Հայաստանի եւ հայ ժողովրդի շահերը:               Միջազգային իրավունքին համապատասխան՝ (Միավորված ազգերի կազմակերպության հիմնարար փաստաթղթերը, միջազգային կոնվենցիաները և հռչակագրերը, ներառյալ. 1969 թվականի մայիսի 23-ի Միջազգային պայմանագրերի իրավունքի մասին Վիեննայի կոնվենցիան) ուժի սպառնալիքով ստորագրված ցանկացած «թուղթ» (պայմանագիր, համաձայնագիր, հայտարարություն և այլն) համարվում է անվավեր։ (Վիեննայի կոնվենցիայի 52-րդ հոդվածում ասվում է. «Պայմանագիրն առոչինչ է, եթե դրա կնքումը բխում է ուժի սպառնալիքից կամ կիրառումից՝ խախտելով Միավորված ազգերի կազմակերպության կանոնադրության մեջ ամրագրված միջազգային իրավունքի սկզբունքները»):               Իսկ ագրեսորին Հայաստանի դեմ պարտադրելու ցանկացած համաձայնագրի ստորագրում, որտեղ փաստացի անտեսվում են հայության շահերը, համարվելու է անվավեր ու աննշան։               2020 թվականի նոյեմբերի 9-ի եռակողմ հայտարարության բոլոր դրույթները, որոնք վերաբերում են Ադրբեջանի Հանրապետությանը, ամբողջությամբ կամ մասամբ չեն կատարվել։ Իսկ Հայաստանի Հանրապետությանը անընդհատ նոր ու նոր պահանջներ են ներկայացվում ագրեսորի ու նրա հովանավորների կողմից, ներառյալ. պետական ​​սահմանի հարկադիր ու անարդար սահմանագծման ու սահմանազատման, որոշ ռազմավարական տարածքների օտարման, այսպես կոչված. «տրանսպորտային միջանցքներ» բացման հարցերը Հայաստանի Հանրապետության ինքնիշխան տարածքով, ինչը նշանակում է Հայաստանի տարածքների մի մասի փաստացի բռնակցում և ագրեսիայի շարունակություն։  

Image

Քաղաքական, տնտեսական, մշակութային և այլք նորություններ Հայաստանից և աշխարհից։ Վերլուծություններ, իրադարձություններ, հակամարտություններ և պատահարներ՝ ամեն օր առցանց նորությունների թարմացումներ։